سورۃ الفتح ۔ کامیابی 48

0
45

سورۃ الفتح ۔ کامیابی 48

سورۃ : 48 کل آیتیں : 29

اس سورت کی پہلی ہی آیت میں ایک عظیم کامیابی کے بارے میں کہا گیا ہے،اس لئے اس سورت کا نام الفتح رکھا گیا ہے۔ 

بہت ہی مہربان، نہایت ہی رحم والے اللہ کے نام سے …

1۔ (اے محمد!) ایک کھلی ہوئی، بہت بڑی کامیابی ہم نے تمہیں عطا کی ہے۔ 

3,2۔ اللہ تمہاری گناہوں میں اگلے اور پچھلے معاف کر نے کے لئے493، اپنی نعمت کو تم پر مکمل کرنے کے لئے، تمہیں سیدھی راہ دکھا نے کے لئے اوراللہ ایک عظیم نصرت تمہیں دینے کے لئے(اس کامیابی کو عطا کیا ہے)26۔ 

4۔ اپنے ایمان کے ساتھ اور ایمان بڑھالینے کے لئے وہی ایمان والوں کے دلوں میں سکون عطا کیا۔ آسمانوں507 اور زمین کے لشکر اللہ ہی کے لئے ہیں۔ اور اللہ جاننے والا، حکمت والا ہے۔ 

5۔ ایمان والے مردوں اور عورتوں کوجنت کے باغات میں داخل کرانے کے لئے (سکون عطا کی)۔ جن کے نیچے نہریں جاری ہوں گی۔ اس میں وہ ہمیشہ رہیں گے۔ ان کے گناہوں کو ان سے وہ دور کرے گا۔ اللہ کے نزدیک یہ بڑی کامیابی ہے۔ 

6۔ منافق مردوں اور عورتوں کو ، اللہ کے بارے میں برے گمان رکھنے والے مشرک مردوں اور عورتوں کو سزا دینے کے لئے بھی (ایسا کیا ہے)۔ ضرر پہنچانے والی تکلیف ان کے لئے ہے۔ اللہ ان پر غضب ہو کر انہیں پھٹکا ر دیا6۔ ان کے لئے جہنم تیا ر کر رکھا ہے۔ وہ بہت برا ٹھکانا ہے۔ 

7۔ آسمانوں507 اور زمین کے لشکر اللہ ہی کے لئے ہیں۔ اللہ زبردست، حکمت والا ہے۔ 

8۔ (اے محمد!) ہم نے تمہیں گواہی دینے والا، خوشخبری سنانے والا اورتنبیہ کر نے والا بنا کر بھیجا ہے۔ 

9۔(نبی کو اس لئے بھیجا ) تاکہ تم لوگ اللہ اور اس کے رسول پر ایمان لے آئے، اس کی مدد کرے، اس کی تعظیم کرے اور صبح وشام اس کی پاکی بیان کرے۔ 

10۔ تم سے جو وعدہ کر تے ہیں وہ اللہ ہی سے وعدہ کر تے ہیں۔ ان کے ہاتھوں کے اوپر اللہ کا ہاتھ ہے۔ اگر کوئی عہد شکنی کرے تو وہ اپنے ہی خلاف عہد شکنی کرتاہے۔ جو اللہ سے کئے ہوئے وعدے کو پورا کر تا ہے تو وہ اس کو بہت بڑا اجر دے گا334۔ 

11۔ (اے محمد!) جنگ میں شامل نہ ہونے والے دیہاتی تم سے کہتے ہیں کہ ہمارے اموال اورہمارے گھر والے ہمیں رخ پھیر دیا۔ اس لئے ہمارے لئے مغفرت چاہو۔یہ اپنی زبانوں سے وہ بات کہتے ہیں جو ان کے دلوں میں نہیں ہے۔ پوچھو کہ اگر اللہ نے تمہیں برائی چاہے یا بھلائی چاہے تو اللہ سے (اسے روکنے کے لئے) ذرّہ بھی اختیار رکھنے والاکون؟ ایسا نہیں ہے! تم جو کچھ کر تے ہو اللہ اس سے خوب باخبر ہے۔

12۔ نہیں! تم نے یہ گمان کر لیا کہ یہ رسول اور ایمان والے اپنے گھر والوں کی طرف لوٹ کر واپس ہی نہیں آئیں گے۔یہ تمہارے دلوں میں بھلا کیا گیا۔ تم نے برا گمان کیا۔ تم ہلاک ہونے والے لوگ ہوگئے۔

13۔ جو اللہ اور اس کے رسول کو نہیں مانا،ہم نے(ہمارے)انکار کر نے والوں کے لئے جہنم تیار کر رکھا ہے۔ 

14۔ آسمانوں507 اور زمین کی بادشاہت اللہ ہی کے لئے ہے۔ جس کو چاہے وہ بخشے ، جس کو چاہے وہ سزا دے۔ اللہ بخشنے والا، نہایت ہی رحم والا ہے۔ 

15۔ جنگ میں دشمنوں نے جو چیزیں چھوڑی ہیں اس کو لینے کے لئے جب تم جانے لگو تو جنگ میں شامل نہ ہونے والے لوگ کہتے ہیں کہ ہمیں اجازت دو کہ ہم بھی تمہارے پیچھے آئیں۔وہ اللہ کی باتوں کو بدل دینا چاہتے ہیں30۔ (اے محمد!) کہہ دو کہ تم ہمارا پیچھا نہ کرو۔ اسی طرح اللہ نے پہلے بھی کہہ چکا ہے۔ وہ کہیں گے کہ تم ہم سے حسد کر تے ہو۔ ایسا نہیں ہے! وہ لوگ بہت تھوڑے کے سوا کچھ نہیں سمجھتے۔ 

16۔ (اے محمد!) جنگ میں شامل نہ ہونے والے دیہاتیوں سے کہہ دو کہ ایک طاقتور قوم سے جنگ کر نے کے لئے تم بلائے جاؤگے، یا وہ سپرد ہو جائیں گے۔ اگر تم اطاعت کروگے تو اللہ تمہیں اچھا بدلہ دے گا۔ اگر تم جھٹلاؤگے جیسا کہ(اس سے) پہلے جھٹلاچکے ہو تو وہ تمہیں دردناک عذاب دے گا۔ 

17۔ (جنگ میں گئے بغیر رہنا) اندھوں پر کوئی گناہ نہیں۔ لنگڑے پر بھی کوئی گناہ نہیں۔ اور بیمار پر بھی کوئی گنا ہ نہیں۔ اللہ اور اس کے رسول کی جو اطاعت کر ے گا ،انہیں جنت کے باغات میں داخل کر ے گا۔ جن کے نچلے حصہ میں نہریں جاری ہوں گی۔ جس نے جھٹلایا اس کو درد ناک عذاب دے گا۔ 

18۔ اس درخت کے نیچے تمہارے پاس جب عہد334 لیا تھا تو مومنوں سے اللہ راضی ہوگیا۔ ان کے دلوں میں جو ہے وہ جانتا ہے۔ انہیں اطمینان عطا کیا۔اور انہیں ایک قریبی فتح بھی نوازا۔ 

19۔ میدان جنگ میں دشمن کی چھوڑی ہوئی بہت سی چیزوں کو وہ حاصل کر لیں گے۔ اللہ زبردست، حکمت والا ہے۔ 

20۔اللہ نے تم سے وعدہ کیا تھا کہ میدان جنگ میں دشمن کی چھوڑی ہوئی بہت سی چیزوں کو تم اٹھا لوگے۔اس کو وہ تمہارے لئے بہت جلد ہی پورا کیا۔تاکہ یہ مومنوں کے لئے ایک نشانی بن جائے، اور تمہیں سیدھی راہ دکھا ئے، وہ لوگوں کے ہاتھوں کو تم سے روک دیا۔ 

21۔ دوسری ایک قوم پر تم نے (ابھی) قدرت نہیں پائی۔ انہیں اللہ نے پوری طرح جان رکھا ہے۔ اللہ ہر چیز پر قدرت رکھنے والا ہے۔ 

22۔ (اللہ کا) انکار کر نے والے اگر تم سے لڑنے آئے پیٹھ پھیر کر بھاگیں گے۔پھر وہ کوئی کارساز اور حمایتی نہ پائیں گے۔ 

23۔ (اس سے) پہلے بھی یہی اللہ کا دستور رہا۔ اللہ کے دستور میں کوئی تبدیلی نہیں دیکھوگے۔

24۔ مکہ کے درمیانی حصہ میں ان کے خلاف وہ تمہیں کامیابی دینے کے بعد تمہارے ہاتھوں کو ان سے اور ان کے ہاتھوں کو تم سے اسی نے روکا۔ تم جو کچھ کررہے ہو اللہ دیکھ رہا 488ہے۔ 

25۔انہیں لوگوں نے (اللہ کا) انکار کیا۔مسجد حرام سے تمہیں روکا۔موقوف کئے ہوئے قربانی کے جانور اس کی جگہ میں پہنچنے سے بھی روکا۔ تمہارے نہ جانے ہوئے ایمان والے مردوں اور عورتوں پر تم حملہ کر کے، (وہ لوگ) نہ جانتے ہوئے ان سے تمہیں کوئی تکلیف پہنچنے کا نہ ہوتا (تو وہ جنگ کرنے کی اجازت دے دیا ہوتا)۔ اللہ جس کو چاہے اپنی رحمت میں داخل کرے گا۔ وہ ( نیک ) لوگ اگر الگ ہوگئے ہوتے تو ان میں سے (ہمارا) انکار کر نے والوں کو سخت عذاب سے سزا دیتے۔ 

26۔ (اللہ کا) انکار کر نے والے اپنے دلوں میں حمیت، جاہلانہ حمیت ٹھان لی تو اللہ اپنی تسکین اپنے رسول اور مومنوں پر نازل کی۔ انہیں (اللہ سے) ڈرنے کی بات پر مضبوطی سے جمائے رکھا۔ وہ اس کے حقدار اور قابل تھے۔ اللہ ہر چیز کا جاننے والا ہے۔ 

27۔ اللہ اپنے رسول کو (ان کادیکھا ہوا) خواب122 سچا کر دیا۔ (پس) اگر اللہ چاہے تو تم حفاظت سے، اپنے سر منڈوا کراور سر کے بال کتروا کر ، بے خوف مسجد حرام میں داخل ہوگے۔ تم جو نہیں جانتے وہ جانتا ہے۔ اس کے علاوہ قریبی کامیابی بھی اس نے عطا کی163۔ 

28۔ دوسرے تمام دین سے زیادہ غلبہ پانے کے لئے اسی نے اپنے رسول کو سیدھی راہ اور سچے دین کے ساتھ بھیجا۔ اللہ کا نگران ہونا کافی ہے۔

29۔ محمد اللہ کے رسول ہیں۔ ان کے ساتھ رہنے والے (اللہ کا) انکار کر نے والوں پر سخت اور آپس میں رحم دل ہیں382۔ تم انہیں رکوع اور سجدہ کر تے ہوئے دیکھو گے۔ اللہ کی طرف سے فضل اور رضامندی کے وہ طالب ہوں گے۔ ان کی علامت سجدے کا نشان ان کے چہروں پر ہوگا۔ یہی تورات میں491 ان کی مثال 25ہے۔ انجیل میں491 ان کی مثال ایک کھیت جیسی ہے۔ وہ اپنی کونپل نکالتی ہے۔ پھر اس کو مضبوط کر تی ہے۔ پھر سخت ہو کر اپنے تنے پر سیدھی کھڑی ہوجا تی ہے۔ منکروں کو غصہ دلانے کے لئے کسانوں (ایمان والوں) کو وہ خوش کرتی ہے۔ ان میں جو لوگ ایمان لائے اور نیک عمل کئے ان کے لئے بخشش اور بڑے اجر کا اللہ نے وعدہ کیا ہے۔

பகிர்

பதிலளி

உங்கள் கருத்துகளை பதிவிடுங்கள்
உங்கள் பெயர்